way better then the first

capone did a re-do on his interview.

somebody send this to fbm haha i want to see a signature "Caponer B====D" frame.

14 comments:

Anonymous said...

"ride the vert"
"i love to feeble shit, i can do that pretty good"
haha

fbm capone rider said...

holey fuck cant i put any thing on utube with out u guys posting it hahaha naa i like how u put it up but damm man i just put it on 3 mins ago hahahahahahahaah

dagg. said...

capone
you ride for niagara st.
your shits gotta get posted
ur names gotta get out lol

fbm capone rider said...

i no and dagg can u send me the footy from my 1st interview

seguin said...

capone ur the best rider around brother

fbm capone rider said...

not relly but ok

fbm capone rider said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

capone
where do you ride vert?

Anonymous said...

Bitch ain't no fucking bugs in space

Christoper Walken said...

Needs more stick man!!!

Anonymous said...

[img]http://www.mackanzoor.com/*images/funny/bitches_don't_know/1162743328986.jpg?%3E21423662925[*img]

fbm capone rider said...

http://ca.youtube.com/watch?v=a7x8-aABdz0

lenholt said...

a gen hes says.... haha deece tho..

fbm capone rider said...

fuck yaaaaaaaaaa

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket